Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av nadablogg - 28 augusti 2014 22:15

Kvällens bästa kommentar: Oj, du har klippt dig, du ser så kal ut! Vad svarar man? Oj du ser tjock ut, har du gått upp i vikt?? Eller: Tack, jag jag tycker också om min begynnande flint. Hoppas att det går fort så att jag kan skapa en Autobahn mitt på huvudet, och odla långt hår på sidorna, så som George Costanza i Seinfeld. Längtar tills att jag kan polera hjässan så att det glänser så där snyggt, har alltid haft Lasse Kroner som personlig förebild när det kommer till hår. New York Rangers målvakt Henrik Lundqvist, sånt hår vill man inte ha, lite för tjockt för min smak, svettigt och så......nä tackar vet jag fotbollsdomaren Colina, där har jag en förebild. Jag svarade endast: ja på Kommentaren om mitt hår. En kommentar som var skön därför att det inte låg något ont i den, hon var bara uppriktigt förvånad över min tunnhårighet/ och mitt kortklippta hår som framhävde den begynnande flinten lite extra. Hon sa precis vad hon tänkte helt spontant,  utan att tänka efter, och det var befriande! Fast om mitt liv vore en film skulle jag svarat: Oj du ser tjock ut, har du gått upp i vikt??

Ovido - Quiz & Flashcards