Alla inlägg den 3 juli 2016

Av nadablogg - 3 juli 2016 19:06

Dagens två funderingar:

1) När jag var liten var jag rädd för kroppen. Blod. Prat om kroppen, filmer innefrån kroppen etc. Fick lämna en biologilektion för att jag höll på att svimma när det visades flimmerhår i halsen i klass 8. När jag var ännu yngre höll jag på att svimma på en utställning på sjukhuset där dom berättade om huvudet med hjälp av en vattenmelon. Jag tittade på vattenmelonen, lyssnade på informationen, började må illa och svimmade. I morgon ska jag opereras. Det är ganska roligt ändå. humor.


2) lyssnat på stand-up. Utan att skratta. Fått storhetsvansinne och tänkt. Jobbar dom verkligen med det här?? Är det här verkligen kul? Det här kan jag också göra. Vilket jobb ändå! frihet under ansvar. Nä nu ska jag bli frisk. Så att jag kan pröva mina vingar och se om jag har timing. I mina bästa stunder tror jag det. Men oftast inte. Upp till bevis, fegis!  


/ Otto (inte så bitter) 


PS: Dags att bryta bekvämighetszonen, och utvecklas 

Ovido - Quiz & Flashcards